שואל שוב עם הפרטים המלאים - בגלל טעות כביכול שנעשתה על ידי רו"ח לשעבר שלי, נקנסתי ע"י
מס הכנסה. גובה הנזק הוא 2040 ש"ח, עקב איחור של 4 חודשים בהגשת הדוח השנתי. שלחתי אליו מכתב התראה לפני הגשת תביעה, ונתתי לו 30 יום למצוא דרך להחזיר לי את הכסף. השאלה היא מה לעשות לאחר שעוברים 30 יום (המכתב התקבל אצלו לפני כמה ימים, והוא לא הגיב עדיין) - האם לתבוע אותו בתביעות קטנות? האם לבקש מהרו"ח החדש שלי שינסה לבטל את הקנס ורק אם זה לא מצליח אז להגיש תביעה? האם לדבר עם הרו"ח הלשעבר או להסתפק במכתב ההתראה שהגיע אליו?
תודה מראש